Aktualności

Gala 10-lecia Arcelor Mittal Polska

W lipcu br Agencja NCF zrealizowała Galę 10-lecia Arcelor Mittal Poland dla 350 prestiżowych gości ze świata polityki, biznesu oraz przedstawicieli Klienta.

Projekt zakładał wyprodukowanie filmu w technologii stereoskopii aktywnej S3D i projekcję jakiej nikt jeszcze w Europie nie dokonał.

Film, wyświetlony w 360 stopniach na ekranach o długości ponad 120 metrów i łącznej powierzchni 700 m kwadratowych z 6 projektorów BARCO HDQ 40k oraz HDF 26k, był kluczowym elementem eventu.

Projekcji obejmowała także świecenie sfery, do której użyto 4 szt. projektorów BARCO HDF 26k.

Projekt scenografii wejścia Gości uzupełniła Leia display system XL – ekran z pary wodnej.

Imprezę uwieńczyły dwa koncerty: Piotra Salaty z zespołem oraz Anny Marii Jopek.

Do ich realizacji wykorzystano mobilną scenę.

Agencja była odpowiedzialna za kompleksową obsługę: m.in. kreację, scenografię, obsługę techniczną, produkcję materiałów multimedialnych, muzykę, obsługę cateringową kolacji serwowanej.

 

 

Oferta Pracy dla Account Managera

W związku z wdrożeniem systemu do zarządzania promocjami sprzedażowymi poszukujemy Account Managera który zajmie się kompleksowym prowadzeniem tego systemu.

Zadania Account Managera:
-Opracowywanie koncepcji pozyskania Klientów na potrzeby serwisu i pozyskiwanie tych Klientów
-Badanie bieżącego popytu na usługę i wynikające z tego moderowanie strategii marketingowej
-Monitorowanie treści serwisu, m.in. w zakresie tworzonych raportów, analiz i artykułów
-Monitorowanie poziomu zadowolenia Klientów (m.in. przeprowadzanie ankiet dotyczących poziomu zadowolenia z e-usługi)
-Wykonywanie badań marketingowych w sieci

Oferujemy ciekawą i dającą możliwości rozwoju pracę, atrakcyjne wynagrodzenie.
Oferujemy zatrudnienie wyłącznie w formie umowy o pracę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem pod adres mailowy praca@ncf.pl, kontakt telefoniczny lub osobiste pozostawienie aplikacji w siedzibie firmy.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, które zostaną zaproszone na dalsze rozmowy.
Garnier SMART DAYS
Wiosna w środku zimy? Czy to możliwe? Tak! Przekonali się o tym pracownicy L’Oreal w dniu 27 stycznia. Agencja zadbała, aby tego dnia było naprawdę zielono i rozkwitły kwiaty. Nie zabrakło również letnich owocowych smaków. Wszystko po to, aby podkreślić wyjątkowość ”GARNIER SMART DAYS-Święto rozwiązań, które ułatwiają życie”.

 

 

Ogólnopolska Konferencja Sprzedaży ZT Kruszwica
W dniach 12-13 grudnia w hotelu pod Warszawą odbyła się Ogólnopolska Konferencja Sprzedaży. Agencja była odpowiedzialna za kompleksową organizację pobytu uczestników oprawę techniczną i nadzór nad scenariuszem konferencji, produkcję materiałów multimedialnych. Wieczorem zorganizowaliśmy uroczystą kolację połączoną z koncertem i imprezą.
Gwiazdka dla dzieci pracowników VWP
W dniach 7-8 grudnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich agencja NCF zorganizowała Gwiazdkę dla dzieci. Dwie hale targowe zostały zmienione na magiczny świat Św. Mikołaja. Na najmłodszych czekały liczne atrakcje i animacje prowadzone przez 120 osób obsługi. Nie zabrakło elfów, śnieżynek i prezentów dla każdego.
Dni Wilanowa
W dniach 7-15 września agencja współorganizowała imprezę Dni Wilanowa. Do zadań agencji należało m.in.: pokazy filmowe, kino samochodowe, pokaz pirotechniczny oraz organizacja Fiesty Balonowej. Nad Wilanowem mogliśmy podziwiać 20 załóg balonowych.

 

 

Konferencja Sprzedaży Lindt
W dniu 19 sierpnia w podwarszawskim hotelu Narvil odbyła się Konferencja Sprzedaży firmy Lindt&Sprungli Poland. Agencja odpowiedzialna była za kreację scenariusza, oprawę scenograficzną i techniczną, przygotowanie materiałów multimedialnych (animacje, video), reżyserię oraz organizację imprezy wieczornej.

 

 

Garnier
Zorganizowaliśmy cykl animacji dedykowanych nowościom Garnier: marki Olia i Hydra Adpat.

 

 

Zdrovit Granatapfel
Obecnie prowadzimy projekt obsługi dermokonsultantek dla marki kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała Granatapfel. Akcja obejmuje teren całego kraju.

 

 

Dzień Hutnika dla Arcelor Mittal

Agencja przygotowała i zrealizowała w dniach 25.05 i 08.06 Dzień Hutnika – Piknik Rodzinny połączony z Dniem Dziecka i Koncertami. Obie imprezy ze względu na ilość uczestników (w sumie 9 000 osób) zostały zarejestrowane jako imprezy masowe. Pikniki zostały zorganizowane ze szczególnym naciskiem atrakcji dla dzieci (dmuchańce, karuzele, bungee itp, oraz bardzo dużą strefę opartą na animacjach z dziećmi od strefy mini przedszkolnej przez strefę przedszkolną, naukową i wiele innych). Niespotykaną do tej pory na piknikach atrakcją było usypanie gigantycznej plaży, gdzie dzieci w cieniu palm i parasoli bezpiecznie i bez ograniczeń mogły oddać się tradycyjnym zabawą w piasku oraz pobawić się z animatorami w poszukiwanie skarbów. Finalną atrakcją wieczoru był koncert gwiazdy, odpowiednio Lady Pank i zespół Feel.

 

 

L’Oreal w sieci drogerii Hebe
W maju i czerwcu agencja prowadziła cykl mini eventów w sieci drogerii Hebe na terenie całej Polski dla marki L’Oreal Paris. Akcja związana była z festiwalem filmowym w Cannes. Podczas akcji Klientki mogły poczuć się jak na czerwonym dywanie, ponieważ pracująca podczas akcji wizażystka za pomocą dedykowanej strony internetowej miała dostęp do najnowszych, codziennie aktualizowanych look’ów z Cannes.

 

 

Obsługa backstage podczas Fashion Week

NCF zapewniła obsługę backstage podczas Fashion Week 2013 w Łodzi dla marki Maybelline New York. Zapewniliśmy team wizażowy pracujący z głównym wizażystą MNY, Grzegorzem Kasperskim. Projekt został poprowadzony jako czwarty rok z rzędu.

 

 

Konferencja PZU S.A.

W dniach 07-08 maja 2013 Agencja zorganizowała dla 110 osób Konferencję dla najwyższego szczebla kadry zarządzającej PZU S.A.
i Życie S.A. Konferencja odbyła sie w hotelu St Bruno w Giżycku.

 

 

Konferencja L’Oreal – Premiera Marki MIXA

24 kwietnia 2013, Agencja NCF SA zrealizowała konferencję dla dziennikarzy i środowiska branżowego „Premierę produktów marki MIXA”. Sala przy ul. Mysia 3 została zaaranżowana na galerię sztuki. Z okien rozpościerała się panorama Paryża. Podczas konferencji gościliśmy znaną francuską modelkę Estelle Lefebure – od 16 lat Ambasadorkę MIXA. Klimat Paryża podkreśliliśmy scenografią, oprawą muzyczną
i cateringową.

but as you advance The bear fled after only a few minutes, but returned several days later to a nearby house and mauled a baby before dragging its babysitter off into the woods to be eaten. Although if there was only one vagina within a hundred miles, I guess that'd be magic enough. Matching up the color of handbag to your outfit and shoes is an ideal way to have a fashionable style. Before buying any item, decide first on your color choices. She no longer spends each day obsessing over her weight, but having fun. Platinum blonde hair is more popular than ever as blondes are opting to go even lighter, losing the golden honey tones for more icy, lighter shades. Unfortunately, Careys shoe choice almost completely ruined the outfit. You can wear it to look professional, comedic, casual, and even sexy. While soft leather offers outstanding waterproof comfort, breathability and durability, the slip last construction technique produces a more contoured underfoot platform and vastly increases the shoe's flexibility. Did get her dressed, but the whole drop off was a breast clutching mess.. There were a few local celebrations held on varying dates, but people were generally too damn poor or busy running revolutions to bother with another holiday. If you stop using it (if your form is genetic) it come back. The directionality is present heavily in these scenes but also in numerous dialogue pieces as well. Jones and Stallybrass challenge us to see that it was a central tool in the evolution of "self fashioning" during an era of commercial expansion that put pressure on English men and women to define and redefine themselves as individuals.Although individual chapters may be of value to faculty and students in a variety of disciplines, the book is aimed at a specialist audience of literary scholars. Next time you see a group of crows, look closely. Management lowered guidance by about $0.02, driven mostly by this quarter's performance, with full year EPS to be in the range of $3.05 to $3.17, compared to $2.94 in fiscal 2014, with consolidated comp store sales growth still coming in 1 2% higher for the full year, and pre tax profit margins down 10 20 basis points to 12.1%.. And when it comes to rap music history, some of the very worst the art form has to offer started with some of the finest albums the rap music genre has ever produced.. That's enough. Harry King is a legend who rose to international fame and notoriety in a time when the names like Way Bandy, Diana Vreeland, Avedon, Polly Mellen, Penn, Suga, Vogue, Bazaar and many many more were the bellwethers of fashion.Michael Kors outlet
electronic cigarette
kamagra tablets
kamagra
burberry outlet
kjamagra uk
replica bags
sac michael kors
electronic cigarette
michael kors taschen
sac louis vuitton
sac michael kors
michael kors klokker
michael kors veske
montre michael kors
michael kors watches
canada goose outlet
sac louis vuitton
coach factory outlet
coach outlet
coach outlet
coach outlet
coach outlet online
replica uhren
Michael Kors Outlet
coach factory outlet
coach outlet
discount soccer jerseys
abercrombie
sac louis vuitton
burberry schal
coach outlet
coach outlet
Michael Kors Watches
canada goose parka
replica watches
sac lancel
replique montre
links of london charms
coach outlet
orologi replica
woolrich
chanel espadrilles
kamagra
canada goose
Michael Kors Watches
coach factory outlet
sac longchamp
replica clothing
coach outlet
coach outlet
coach outlet
gucci outlet
louis vuitton outlet
coach outlet
coach factory outlet
moncler outlet
coach outlet
sac longchamp
replica watches
Rolex replica
replica watches
coach outlet
canada goose outlet
valentino outlet
valentino outlet
gucci outlet
north face outlet
Michael Kors Outlet
louis vuitton outlet
kamagra
north face outlet
kamagra now
kamagra
kamagra
kamagra
kamagra
coach outlet
coach outlet
coach outlet
replica uhren
Replique Montre
kamagra
replica watches
coach outlet
woolrich
Michael Kors Watches
Michael Kors Watches
rolex replica
Replica Uhren
new balance outlet
kamagra
replica clothing
buy instagram followers
replica watches
kamagra
replica watches
kamagra
kamagra
replica clothing
replica watches
orologi replcia
woolrich jassen
orologi replica
woolrich
borse replica
wandtatoos küche
Echarpe Burberry
woolrich parka
burberry cashmere scarf
Christian Louboutin Sale
Christian Louboutin Toronto
Christian Louboutin Australia
Chanel Flats
chanel espadrilles
Murnauer Kaffeerösterei
Net on TV
ISAD e.V.
burberry schal
North Face Denali
Parajumpers Jacka
Isabel marant schuhe
DOTACJE NA INNOWACJE
Uruchomienie e-usługi: Internetowego Systemu Zarządzania Promocją Bezpośrednią
Nazwa Beneficjenta: NCF SPÓŁKA AKCYJNA
Wartość projektu: 699 958,00 PLN
Wartość dofinansowania z Unii Europejskiej : 416 475,01 zł.
Okres realizacji: 2013 -2014
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
Inwestujemy w waszą przyszłość
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĄ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO