Aktualności

Gala 10-lecia Arcelor Mittal Polska

W lipcu br Agencja NCF zrealizowała Galę 10-lecia Arcelor Mittal Poland dla 350 prestiżowych gości ze świata polityki, biznesu oraz przedstawicieli Klienta.

Projekt zakładał wyprodukowanie filmu w technologii stereoskopii aktywnej S3D i projekcję jakiej nikt jeszcze w Europie nie dokonał.

Film, wyświetlony w 360 stopniach na ekranach o długości ponad 120 metrów i łącznej powierzchni 700 m kwadratowych z 6 projektorów BARCO HDQ 40k oraz HDF 26k, był kluczowym elementem eventu.

Projekcji obejmowała także świecenie sfery, do której użyto 4 szt. projektorów BARCO HDF 26k.

Projekt scenografii wejścia Gości uzupełniła Leia display system XL – ekran z pary wodnej.

Imprezę uwieńczyły dwa koncerty: Piotra Salaty z zespołem oraz Anny Marii Jopek.

Do ich realizacji wykorzystano mobilną scenę.

Agencja była odpowiedzialna za kompleksową obsługę: m.in. kreację, scenografię, obsługę techniczną, produkcję materiałów multimedialnych, muzykę, obsługę cateringową kolacji serwowanej.

 

 

Oferta Pracy dla Account Managera

W związku z wdrożeniem systemu do zarządzania promocjami sprzedażowymi poszukujemy Account Managera który zajmie się kompleksowym prowadzeniem tego systemu.

Zadania Account Managera:
-Opracowywanie koncepcji pozyskania Klientów na potrzeby serwisu i pozyskiwanie tych Klientów
-Badanie bieżącego popytu na usługę i wynikające z tego moderowanie strategii marketingowej
-Monitorowanie treści serwisu, m.in. w zakresie tworzonych raportów, analiz i artykułów
-Monitorowanie poziomu zadowolenia Klientów (m.in. przeprowadzanie ankiet dotyczących poziomu zadowolenia z e-usługi)
-Wykonywanie badań marketingowych w sieci

Oferujemy ciekawą i dającą możliwości rozwoju pracę, atrakcyjne wynagrodzenie.
Oferujemy zatrudnienie wyłącznie w formie umowy o pracę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem pod adres mailowy praca@ncf.pl, kontakt telefoniczny lub osobiste pozostawienie aplikacji w siedzibie firmy.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, które zostaną zaproszone na dalsze rozmowy.
Garnier SMART DAYS
Wiosna w środku zimy? Czy to możliwe? Tak! Przekonali się o tym pracownicy L’Oreal w dniu 27 stycznia. Agencja zadbała, aby tego dnia było naprawdę zielono i rozkwitły kwiaty. Nie zabrakło również letnich owocowych smaków. Wszystko po to, aby podkreślić wyjątkowość ”GARNIER SMART DAYS-Święto rozwiązań, które ułatwiają życie”.

 

 

Ogólnopolska Konferencja Sprzedaży ZT Kruszwica
W dniach 12-13 grudnia w hotelu pod Warszawą odbyła się Ogólnopolska Konferencja Sprzedaży. Agencja była odpowiedzialna za kompleksową organizację pobytu uczestników oprawę techniczną i nadzór nad scenariuszem konferencji, produkcję materiałów multimedialnych. Wieczorem zorganizowaliśmy uroczystą kolację połączoną z koncertem i imprezą.
Gwiazdka dla dzieci pracowników VWP
W dniach 7-8 grudnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich agencja NCF zorganizowała Gwiazdkę dla dzieci. Dwie hale targowe zostały zmienione na magiczny świat Św. Mikołaja. Na najmłodszych czekały liczne atrakcje i animacje prowadzone przez 120 osób obsługi. Nie zabrakło elfów, śnieżynek i prezentów dla każdego.
Dni Wilanowa
W dniach 7-15 września agencja współorganizowała imprezę Dni Wilanowa. Do zadań agencji należało m.in.: pokazy filmowe, kino samochodowe, pokaz pirotechniczny oraz organizacja Fiesty Balonowej. Nad Wilanowem mogliśmy podziwiać 20 załóg balonowych.

 

 

Konferencja Sprzedaży Lindt
W dniu 19 sierpnia w podwarszawskim hotelu Narvil odbyła się Konferencja Sprzedaży firmy Lindt&Sprungli Poland. Agencja odpowiedzialna była za kreację scenariusza, oprawę scenograficzną i techniczną, przygotowanie materiałów multimedialnych (animacje, video), reżyserię oraz organizację imprezy wieczornej.

 

 

Garnier
Zorganizowaliśmy cykl animacji dedykowanych nowościom Garnier: marki Olia i Hydra Adpat.

 

 

Zdrovit Granatapfel
Obecnie prowadzimy projekt obsługi dermokonsultantek dla marki kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała Granatapfel. Akcja obejmuje teren całego kraju.

 

 

Dzień Hutnika dla Arcelor Mittal

Agencja przygotowała i zrealizowała w dniach 25.05 i 08.06 Dzień Hutnika – Piknik Rodzinny połączony z Dniem Dziecka i Koncertami. Obie imprezy ze względu na ilość uczestników (w sumie 9 000 osób) zostały zarejestrowane jako imprezy masowe. Pikniki zostały zorganizowane ze szczególnym naciskiem atrakcji dla dzieci (dmuchańce, karuzele, bungee itp, oraz bardzo dużą strefę opartą na animacjach z dziećmi od strefy mini przedszkolnej przez strefę przedszkolną, naukową i wiele innych). Niespotykaną do tej pory na piknikach atrakcją było usypanie gigantycznej plaży, gdzie dzieci w cieniu palm i parasoli bezpiecznie i bez ograniczeń mogły oddać się tradycyjnym zabawą w piasku oraz pobawić się z animatorami w poszukiwanie skarbów. Finalną atrakcją wieczoru był koncert gwiazdy, odpowiednio Lady Pank i zespół Feel.

 

 

L’Oreal w sieci drogerii Hebe
W maju i czerwcu agencja prowadziła cykl mini eventów w sieci drogerii Hebe na terenie całej Polski dla marki L’Oreal Paris. Akcja związana była z festiwalem filmowym w Cannes. Podczas akcji Klientki mogły poczuć się jak na czerwonym dywanie, ponieważ pracująca podczas akcji wizażystka za pomocą dedykowanej strony internetowej miała dostęp do najnowszych, codziennie aktualizowanych look’ów z Cannes.

 

 

Obsługa backstage podczas Fashion Week

NCF zapewniła obsługę backstage podczas Fashion Week 2013 w Łodzi dla marki Maybelline New York. Zapewniliśmy team wizażowy pracujący z głównym wizażystą MNY, Grzegorzem Kasperskim. Projekt został poprowadzony jako czwarty rok z rzędu.

 

 

Konferencja PZU S.A.

W dniach 07-08 maja 2013 Agencja zorganizowała dla 110 osób Konferencję dla najwyższego szczebla kadry zarządzającej PZU S.A.
i Życie S.A. Konferencja odbyła sie w hotelu St Bruno w Giżycku.

 

 

Konferencja L’Oreal – Premiera Marki MIXA

24 kwietnia 2013, Agencja NCF SA zrealizowała konferencję dla dziennikarzy i środowiska branżowego „Premierę produktów marki MIXA”. Sala przy ul. Mysia 3 została zaaranżowana na galerię sztuki. Z okien rozpościerała się panorama Paryża. Podczas konferencji gościliśmy znaną francuską modelkę Estelle Lefebure – od 16 lat Ambasadorkę MIXA. Klimat Paryża podkreśliliśmy scenografią, oprawą muzyczną
i cateringową.

louis vuitton bags
clutch bags uk
woolrich jassen
burberry outlet
louis vuitton bags
pandora ringe
chanel espadrilles
wandtattoo
Kalamazoo State Theatre
Murnauer Kaffeerösterei
Louis Vuitton Outlet
Net on TV
pandora armband
ISAD e.V.
isabel marant sneakers
pandora rings
pandora jewelry
chanel sneakers
lous vuiton speedy
louis vuitton neverful
woolrich arctic parka
woolrich jassen
woolrich outlet
burberry outlet
burberry schal
valentino flats
isabel marant sneakers
Mixed Company Theatre
burberry outlet
North Face Denali
Parajumpers Jacka
Pandora Charms UK
woolrich outlet
Isabel marant schuhe
woolrich arctic parka
chanel espadrilles
hollister uk
woolrich jassen
abercrombie paris
woolrich arctic parka
Abercrombie London
canada goose outlet
woolrich bologna
woolrich parka
woolrich outlet
hollister hoodie
pandora schmuck
Thomas sabo armband
outlet woolrich
woolrich outlet
burberry scarf
valentino
Isabel Marant Sneaker
isabel marant sneakers
burberry schal
DOTACJE NA INNOWACJE
Uruchomienie e-usługi: Internetowego Systemu Zarządzania Promocją Bezpośrednią
Nazwa Beneficjenta: NCF SPÓŁKA AKCYJNA
Wartość projektu: 699 958,00 PLN
Wartość dofinansowania z Unii Europejskiej : 416 475,01 zł.
Okres realizacji: 2013 -2014
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
Inwestujemy w waszą przyszłość
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĄ EUROPEJSKĄ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO